0

surat MERAH

jam dah 11.05 pm......
wah.....pulas2 minyak...masuk gate maktab.....wat2 xtengok pondok pengawal la....last2....dengar sora ayu wanita.."aip..berenti2"...hahaha...kan dah kantoi.......puan HAYATI yang disayangi lak jaga malam nih...mmg nasib xbaik la..selalunya baik2 ja...hmm...nasib2.....last2 sem lak tuh...igtkan dah tutup buku....

xkan aku student last tuk sem nih yang dapat surat merah...wah...GLAMOR aku mcm nih..hahaha......

dalam dok diskaun2 ngn puan hayati tetiba...pengpengpengpeng(bunyi moto) warden blok aku (blok g) en sharifudin mai singgah kat pondok pengawal...saja mai lawat katanya.....

tetiba lak encik fudin backup aku....(mak ai)...en fudin "la..ni nape lak??ala yati, ala...sebelas lebih sikit je"....puan yati.."peraturan tetap peraturan...ala..bagi pengalaman cikit"....choii......en fudin " nih BUDAK SURAU nih...diskaun2 la yati....bukan selalu.."...(ada gak sinar PIAH kat muka aku nih)..hahaha

last2..."kome g amik atas meja 3 helai surat merah...isi ketiga2 yer....hmmm..aku pon isi la dengan hati yang nebes..(besa la pestime kantoi n dapat, selama nih aku baik ja)...hahaha

en fudin " wak makan x lagi nih??..jom teman saya makan ...alang2 dah kena surat tuh"...perrhhh...kena jamu makan lak...mmg perut ngah lapaq pon time nih.....besa la..mkn sekali ja sehari....save bajet nk balik...

"hmm,,,xpe la encik...(terpaksa menipu)..saya dah makan td kat umah kawan tadi..."(segan lah nk susah2kan en)....tipu sunat kan....

aku dok pasang telinga gak la puan yati ngn en fudin dok sembang pasal HEP tuh....hmmm..panaz.....xleh post kat cini..kang kena gam kang..femes satu maktab....

dah la....nk makan nih....td g bilik hery cari2 megi....nah dapat lak meggi perisa cendawan....xpenah aku makan..jom...MAKAN....lapaq..!!!...

0 comments:

Post a Comment