0

MALAM LAST kat ostel

nengok jam tangan, jam nset dan jugak jam laptop.......dah kol 2.13 am......
mata aku masih dok celik2 lagi...dok ngadap benda yang semua orang ada...(laptop)....it's common to everybody...tp malam nih yang besnya merupakan malam last aku kat ostel tuk semester nih...dan jugak last bagi aku sebagai pelajar asrama ataupun kolej kediaman...coz sem depan aku dah dok umah sewa......mlm nih gak la dok tingat time2 malam last kat ostel time fom 5 dulu....main gomol2....pijak2....berger......rosakkan public fon.....terjun kolam.....conteng2 baju.....snap2 pic.....wah...bes2......


tp malam nih ada pe je kat ostel aku...mana x nya....dah semua berambus awal.....tinggal bopa kerat je kat ostel nih ha.....sunyi...sepi.....kekatu lintas depan bilik pon boleh dengar........tp yang besnya line tenet sangat pantas n efisyen malam nih...coz ramai dah x on laptop dorang...wah2...heven2..hakhak...............


td malam pas isya kitorang gi tahlil umah USTAZAH WAN MAZNAH......mcm biasa la....pas tahlil msti ada makannyer.....so..makan malam nih ditaja lagi.....best....nasik ayam mee rebus ramlee.....perhhh ayam dia...lembut gila isi....tambah selera aku.....xramai yang hadir td.....so makan banyak lebih....dengan x malunya kitorang tanpa segan silu n penuh beradab berjaya menapau n membawa pulang makanan yang lebih tadi ke ostel...yang paling bes aku calas jus oren...botol beso lak tuh...haha....tuk stok bekfes esok....

hahakk....
tdo?...aa..jom2...kelopak mata aku nih dah separuh tutup nih.....nite...salam holiday....ingat ALLAH...

0 comments:

Post a Comment