0

| memuLakan hari cuti |



salam percutian........................

alhamdulillah aku selamat sampai ke kampung halaman aku.........tepat pukul 11.30 p.m  aku samapi di stesen bus SHAHAB PERDANA semalam............ xlama pon tnggu ayah aku pick aku kat stesen....bafu dua minit letak punggung kat bangku dah terlihat kelibat ayah aku smpai....oh....ayah aku amik adik aku yang baru balik keje kat GIANT alor star.....pastuh trus amik aku.....ontime jugak la time adik aku abis keje n aku smpai.....huhuhu.......




sebelum tuh nak citA cikit la mcm mana perjalanan aku boleh sampai ke KEDAH nih.......tiba  di stesen bus MEDAN GOPENG dalam pokol 7.30 p.m mcm tuh lah...perhhh.....lautan manusia gak la kat situ time aku sampai....semuanya nk balik cuti TAHUN BARU CINA...............pastuh trus aku menuju ke surau yang agak padat la...semua nk cepat....sesudah aku solat maghrib berjemaah n wat jama' qasar isya', trus angkat beg menuju ke platfom 5 tuk naek bus...ye lah...jam dah hampir kol 8............yang sedihnya aku bli seat single , ntah tetiba ja bus laen yang mai....ah...terpaksa la berduet seat ngn owang laen....hmmm...yang sedihnya jugak seat partner sebelah aku nih memiliki tubuh yang agak besar n lebar dari aku...huhuhu.....ampa tahu la kan perasaan aku time tuh...mcm tersepit la plak kan,....adoyai......xslesa gegila la.............

 memulakan cuti hari nie dengan menghantar adik aku keje kat GIAnT.....sesambil tuh leh amik angin ALOR STAR.................lama x jejalan kt town.......plan cuti nih??.....xplan apa pon lagi......dah la elaun pon lum msyuk...adoh...agak terbantut la percutian aku nih...huhuhuhuhu............

0 comments:

Post a Comment