2

result oh result

(sepatutnya post semalam...xpe la...xsempat..)



nak conteng2 cikit pasal result exam kami semester lepas....semalam dengan rasminya result sem lepas kuar....bagi aku..sebelum tuh dalam hati nih ALLAH ja yang tahu....mana x nya...ramai dok gempar n tekan kata paper falsafah kelas aku teruk bebenor....baru ja nak skor sem nih...adoyai......

lepas je rehat, ajak akademik kelas aku yang prihatin bab2 exam nih masuk kelas n bawa result kelas kami...dia snap2 result kat papan kenyataan lebry IPG aku....semua muka excited nak tau nih....mak ai.....tau2 je result mcm x caya ja tuh result kami....padahal time exam arituh boleh kata agak kecundang dan menyesal la time jawab tuh,...tgok2 result...subhanallah...alhamdulillah....budak kelas aku semua pointer 3.5 ke atas...ada pulak yang sampai 3.9 lebih bak ang...perrhhh....

semalam aku tgok muka semua ceria2....xde masam2....ada plak yang nak wat makan2 la...amboi....syok depa noe....aku??....result??...haha....far from my expectation..."manisnya result ini".....

hope sem nih bo0leh skor lagi..arab??.....lalalalala

2 comments:

Farah Awang

anda boleh adam
anda pasti boleh skor sem ni jgk
aggp arab tu mcm bahasa melayu
hahahaha

KEmaL aDdam

hahaha....
BA=BM???
xkan sama ...
tq 4 ur support......

Post a Comment