0

KAMI kawen-kawen

cuti sekolah pun bermula.....sama la jugak ngn cuti semester bagi penghuni IPG seluruh malaysia....tp kami extend seminggu ....so cuti semester kami selama 3 minggu la yoep....walopon bukan 4 bulan macam universiti laen, tp aku tetap trima yang aku nih IPG punya student..kakaka....


lupakan pasal cuti sem..nih nak cita sal kenduri kawen..besa la....cuti=kenduri....sudah sebati dengan jiwa masyrakat malaysia nie....yang besnya nk cita pasal kenduri kawin nih....MAJLIS PERKAHWINAN ANAK USTAZAH WAN MAZNAH BINTI WAN ISMAIL......anak perempuan merangkap anak  first beliau......majlis nih buat kt dewan IPG aku...Dewan Seri Tanjung......


Kami dak2 PA secara x langsung diminta oleh ustazah tuk jadi KREW time majlis perkahwinan nih......menyingkap kembali dekit2 ajakan ustazah tuk join majlis nih, semua macam boleh je bagi sapot tuk kenduri kawin nih...last2 time hari kejadian, bope kerat je ade..yang len semua dah balik kampung.....*mungkin diorang ada kenduri sedara mara kat kampung gamaknya....xpe lah..bagi peluang....


yang besnya majlis perkahwinan nih bagi diri aku is first time la jadi EMCEE tuk majlis perkahwinan orang...wah....mmg xreti aku pada awalnya....dah la xreti nk berspontan..last2 uztazah suruh xpyah spontan....buat teks...arrhhh...lega...last2 search tenet...cari2 contoh teks emce....edit2 cikit...pastuh dapat la hasil teks emcee yang aku post kat bawah tuh...kakakaka.....


yang bes jugak memang makan xtumpah n xkurang la aku arini....bes sesangat.....pasnih sesapa nk kawin panggil la krew kami tuk kondak yer....mesti hepening majlis korang.....nah usya2 la pic yang berjaya di senap2....















0 comments:

Post a Comment