0

kembali

salam....
huish...dah 4 minggu da hampir sebulan la kot  aku x POKE2 belog aku nih...........
xdak masa.....
cuti kat umah xde bahan nk cecita..huhuhu....

untuk makluman tuan2 dan puan2.....aku dah balik maktap ipoh terchenta.....
dah seminggu sem 2 PISMP aku berjalan dengan agak lancarnya..
tpi sem kali nih agak berbeda bagi aku....,mana x nya...aku dah jadi outsider sekarang...dah dok umah sewa....(terasa diri dah senior n abang2 plak)....

hahaha.....life pon  kena ubah pas nih....kena bermasyarakat lebih la plak.....aku nih dah la agak introvet...xpe...nnti2 hope boleh adapt la ngn environment baru ngn makcik2 n pakcik2 n abg2 n kak2 area umah aku nih....lagi satu ...umah kami dekat ngn SURAU uolzz....ALHAMDULILLAH....bolehlah berjemaah setiap waktu....i like....

0 comments:

Post a Comment