0

kawan lelaki vs kawan perempuan

salam..............

sedar2 dah lama jugak aku x update belok aku nih............
tetiba arini rasa nk menaip lak......
nk luah...
nk kongsi...........

sekarang nih aku pelik.....
pasal apa??.....KAWAN.......

aku pon xpaham.....
boleh anda imagine x........
pompuan dengan pompuan kalu jalan berdua pon pegang2 tangan, saling ambil berat, makan berdua, kongsi malasah berdua n mcm2 lagi la......tapi deme nih owang x mention pon sebagai lesbian.....


tp kalau la laki yang besfrennya laki yang suka ambil berat, makan pon sekali, kongsi masalah, share kredit, n mcm2 lagi la selalu kena mention sebagai gay...............

aku pon xpaham apa pemikiran orang sekarang nih.....lebih terarah kepada benda yang negatif n just tgok depan mata diorang n buat tafsiran sendiri...

yang teruknya wat tafsiran negatif.....


kalu mesej or chat or kol ngn laki semua kena choop sebagai gay.....
macam mana nih....

berdosa kah kalu kita sembang dalam fon ngn laki daripada sembang ngn pompuan yang bukan muhrim.....

aku cakap bukan aku nk pretend diri or what....
tp just nk luah apa ada dalam hati aku ja................
it's not fair bila kita x buat sesuatu tp owang len boleh pulak dok hukum kita macam2...............

0 comments:

Post a Comment