0

mana silap kami

malam yang penuh dengan letupan.....

yes....memang patut berlaku la...

aku hanya MEMERHATI.....

gelagak rakan-rakan, abang dan kakak aku......

semua tuh dari benak mereka....

itulah yang terbaik..

kedua-dua pihak xnak mengalah...

fakta kes yang dikeluarkan nak menjaga diri from down depan owang rakan-rakan lain...

xnk kena tindas......xnak kena hentam....

satu lagi plak mengapa suka dengar cakap orang.....

please insert yourself in that situation....

tau nak komen...kritik.....hena.....

ustat ustazah xboleh wat apa langsung.....

dok surau...buka kitab ...hafal.....mungkin itu KAMI???...

semua nak mcm dia...cammon la....

not fair....yes...kami mmg ustaz madya................

munkin ini bukan tempat kami or mungkin juga mungkin bukan tempat anda

wea are mua'llim.....not ULAMAK....................

yes....aku kosong....aku xmacam ampa...

aku bercerita TENTANG AKU....

macam mana la aku nak mulakan hari ini setelah semalam.............

adakah menjadi benteng antara kami untuk bergembira lepas nih......

aku penat...aku PENAT..!!!!!.................

tu bukan KAMI.....

0 comments:

Post a Comment