0

cikgu adam

PBS (pengalaman berasaskan sekolah)....
hah......seminggu nih aku kena masuk sekolah wat festimenya sejak aku masuk stadi kat maktab..
perhh.....mmg nebes + cuak gila lah nk masuk sekolah lepas hampir dua tahun tinggal.....
seminggu aku kena hadap ngn SEK KEB DATO SHARI....cari maklumat la segala.....

bermulalah kehidupan aku sebagai seorang guru....(baru nak sedar...selama nih men2 ja)...

aku ingat aku sorang je wat PBS kat situ.....nah 5 owang lagi bebudak IPG laen yang choose school lama aku nih juga.....xpe....sekurang2nya xda la aku sesorang blur kan...mmg semua boleh masuk kepala...tuh yang besh nya...huhu............

nak hapload pic2 kat sekolah lah....
usya2 la yer.....

                                                         nih time esembly ari first...

                                                                      SK dato shaari

                                                                kelas nih la paling hyper %#@%

                                                                          kafeteria



dah la....malas la nk haplod bebenyak......mmg terlampau banyak la pic n kenangan aku kat sekolah nih.....
                                                                               

0 comments:

Post a Comment