0

cecuti mid sem

AS SALAM................


dah dua minggu x sign in page aku yang xseberapa ada nih.......
tetiba terjentik nk update coz intai2 blog membe tadi....
ha..tuk makluman tuan2 n puan2 sekalian, karang nih aku dah kat kampung....
cuti mid sem la katakan.....dua minggu aku cuti....
ha.??!!!..pesal dua minggu??....sekolah seminggu ja......

JAWAPAN :
minggu petama : cuti sekolah=cuti midsem maktab....
minggu kedua  : PBS (pengalaman berasaskan sekolah)....kena masuk sekolah seminggu.....(anggap cuti jugak lah...kat kg time nih)


ha..mcm tuh la citernya........
so.....seminggu petama nih aku nk abiskan cecuti aku dengan melakukan aktiviti yang aku xdapat wat kat IPOH sana.....xpyah cita la benda apa....kang kontrevesi lak......huhu...

yang penting lam minggu nih aku nk g shoping kasut tuk pegi skol nnti.....(buka2 beg tgok2 kasut kelas lupa nk packing sekali sebelum balik arituh)...warghhh...!!....$$$$ plak.....


k lah....idea x datang la nk taip2.....kang tpu2 bdosa lak..huhuhu...kkk.....salam cuti..

0 comments:

Post a Comment