0

| saja-saja |

malam yang sepi......

tetiba bosan la plak...nk sembang2 lah...huhu......bawu balik meeting lujnah nih.....mcm2 hal gak la jadi lam berdiskusi td tuh..................kena lak incas bhgian pendaftaran tuk pertandingan sketsa............dah besa dah ngn keja nih..bab2 cari owang serah kat aku noe.....pertandingan pun kena pospone dari 8 feb 2011 ke 15 FEB 2011......................alasan "xsempat nak pektis n kekangan masa"......... dalam2 tngah meeting tuh tetiba tringat hadiah yang aku bli ngn Aza tadi kat GIANT tambun...nk tahu hadiah pe ek???....xpayah la..xsuspen la....huhuhuhu.......................balik2 je meeting trus siap2kan bungkus hadiah tuk persaraan PN HAZINAH esok.....




lupa lak...mlm nih makan taufu fa je yang aku bli kat pasar mlm time otw balik ostel..............dok plan nk mkn nasi tp ape kan daya de meeting lak pas isya td....hmmm.....agak x mengenyangkan la...xpa lah......simpan perut tuk mkn kat umah esok...huhuhuhu.................dah hampir sebulan x balik kg terchenta.....rndu masakan mak...tngisan adik2...huhuhu...............mcm2 plan dok maen lam kepala aku time cuti nih...seminggu kot......dok plan mcm2..huhuhu.....xsabar nk jmpa kengkawan lelama..huhuhu...yang penting jmpe mak ayah dulu...........n my lovely grandma.............


ha....sebelum tuh td pas magrib kat PIAH ade program "smart solat"...ustad Zakaria as a narrator 4 dis slot.....bnyak gak la input2 baru yang aku dapat.....



akae2....dah la kot...nak sambung chat ngn memembe kat FB jap..............

0 comments:

Post a Comment