0

|aku kembali |

salam.....

ehh...... tetiba ja tringin lak nk buka blog aku yang xseberapa ada nih.............
sedar2 aku penah sign up benda nih tahun lepas....27 november 2010......
tetiba rini 27 jan 2011 terdetik nk usya2 blog aku yang dah lama xtinjau2...............
dua bulan jugak la...............

so....nk wat pa eh....mcm boring ja kan blog aku nih........
dah la kosong ja......
xda kelip2...xda warnawani.....
agak bosan kan.....
xpa2....slow2 ek dam............

ha.....sebelum pe2 hal.....aku dah ada kat ipG....
dah msuk sambung  stadi stelah hampir 2 bulan jugak la cecuti malaysia kat kg.......
cuti???....aaa.....cuti semester.....
merata gak la dok jelajah negeri2 owang time tuh....
kedah-kelumpur-perak-penang-perlis.....
........bnyak sgt kenangan time nih......


1 jan 2011 time owang dok rai tahun baru aku bertolak balik epoh tuk start my new degree semester....time atas bus transnasional seat 5a tuh agak excited lam hati nk jmpa kengkawan....mklum la...dua bulan x jmpa....msti bnyak cita punya kan...huhuhuhuhu...........tp dalam excited tuh tingat lak kat mak ayah ....n adik2......

sampai jew stesen bus medan gopeng tuh dalam kol 8 kot...(xingat sgt) ...trus g kat surau tuk jamak mgrib n isya......ha....lupa lak....aku balik ngn nuat time tuh.....then amar mai pick up kami kat bus stesen....pastuh dok gelak2 lam keta perut lak wat hal......lapaq la plak......kmi singgah mkan kat kdai selma....then trus blik mktab terchenta...............

tuh la rentetan mcm mana aku leh smpai kat ipoh nih pas cuti.....now I'M A DEGREE's STUDENT.......mcm xcaya lak.....

0 comments:

Post a Comment