0

| 4 hari di kelas |

 dah minggu ke-4 sedar x sedar....minggu last bulan januari 2011.......minggu nih agak releks la......ramai lecture xmasuk....yang p kursus la....meeting sana sini lah....yang orentasi KPLI n j-QAF la.....mcm2 la......heven2 gak...tp ampa semua tunggu la kelas gnti lepas raya cina nih....huhuhuhuhuhu..................


isnin>......monday morning....tentulah mood laen ka...dah enjoy cuti weekend 2 hari pastuh nk kena g kelas lak....wah.....sgt teruji la....xpe la...dah mmg keja student mcm tuh...tetiba kelas Mr. Fadli mcm bes lak.....dia ajar kami ELP...tetiba ja dia dok cita kisah silam dia kat sekolah dulu...agak ganas la si beliau tuh....semua berdepan ngn budak2 yang hyperbuas la....huhuhu..............pas ELP lak kelas TITAS....ngn ustaz tutor kami.....besa la...subjek sejarah kan....ada yang dok melentok...dok lukis ultramen pon ada....tp aku ja kot fukos lam kelas tuh..(bajet)...

selasa>....kami mendapat cuti extra...tetiba ja dua2 lecture xda hari nih....pe lagi...holiday la....tp aku x....ade pjmpaan inovasi la bagai kat mini teater.....nk xnk ja pi ....dah la geng2 kelas aku len semua dok balut selimut dok qado tdo......xpa la...p jgak...just tunjuk muka ..hmmm.....

rabu>.....kelas perkembangan awal kanak2...sgt bes....hepi memanjang kelas nih.....lecture pon sama....pastuh kelas tazah jue....pami n naim bentang....then pas rehat kelas PAI ustaz razimi.....kena wat amali mengajar lam kelas............macam fe"el ade....ada yang bajet ustaz garang la...ada yang lewat masuk kelas coz meeting kat PPD la....relief cekgu koma la....mcm2.....kumpulan aku+nuat+naem bentang IQRA 3....agak berjaya la....walopon last minit plan...RPH pon x print apa pon lagi.......ketiga2 bajet profesional....aku  tabik budak kelas aku....huhuhu.....

khamis>....harini....kelas ustaz razimi je pagi td......dia bagi tugasan group jugak.....kurang jelas td arahan dia....xpe...t aku tnya kengkwan laen...pas kelas de cikit diskusi pasal sketsa tuk bulan penghayatan solat.....agak kurang mendapat kata sepakat td....nak xnk ja.....ye lah.....kalau dah xnk belakon baek xpayah la dok stuju nk wat sketsa.......semua xnak...."i nak watak tambahan je"...."I nak jadi kawan ANA"....."I xsolehah sgt...bagi la kat dia".....pe kes nih.....semua xnk jadi ANA.....tah lah,,.....pasal benda nih la ada yang tarik muka....geleng pala....ntah la...xnk la hurai pnjang2...wat sakit hati ja....


esok hari last aku kat ostel sebelum balik cuti TAHUN BARU CINA......esok kita cecite lagi yer.......
malam last kat ostel..nk wat pe yer???....huhu.............

0 comments:

Post a Comment