0

esemen punya pasal.........................

As salam........................
kesian kat blog aku nih.....dah lama x sentuh dia.....
kenapekah??.....biasa lah...time2 sekarang nih musim esemen tlah melanda kampung IPG aku nih........bala2...balasan semua nih...huhuhuhu.......ade 7 esemen sem nih kena wat.....dah dapat 6....tugasan GERKO je x dapat lagi.......


dalam tengah tensen2 nih....tugasan PEDAGOGI berjaya dikeluarkan menjadi satu bentuk hardcopy melalui printer aku nih........baru siap satu..hahha.......padahal mgu depan nk semua hantar.....xpe2....sabo je lah....


ha.....lupa lak nak kabo....aku baru je balik dari kem BINA INSAN GURU...........kem pengukuhan jati diri la seumpamanya....wat kat tapak perkhemahan blakang mktab aku nih ja......asalnya nk wat kat PANGKOR....xpe la...xde rezeki...yang penting mmg bes......bnyak pengalaman yang aku blajar kt sane......ha....aku lak jadi MC tuk malam kebudayaan....Alhamdulillah mlm tuh mjlis berjalan lncar......walopon sebelum tuh hujan lebat, namun bila nak start je mjlis tuh tetibe je hujan berhenti.....selamat...huhuhu






bnyak lagi pic.....xpyah la boh banyak2...hmmm............


nanti la kita sembang lagi ek.......nak sambung wat esemen nih...(bajetnyer)....

0 comments:

Post a Comment