0

| aku bukan sapa2 |

alhamdulillah.....................

dah hampir sebulan jugak la aku x update blog aku nih....hmm.....bnyak perkara yang terjadi dalam hampir sebulan aku di tahun 2011 yang permulaanya agak kusam bagi aku.......aku stat tahun baru dengan tekanan coz sem nih aku kena pegang kelas aku.....dalam kata laen aku kena jadi KETUA UNIT J17......bagi aku, masih terlalu awal.....aku lum bersedia la nk pimpin saf ustaz madya nih....aku bukan sape2...aku just sehelai kertas A4 yang boleh ditiup kesana kemari.....siyes...aku lum bersedia time tuh....tp berkat sokongan n juga semangat daripada bekas KU n rakan kelas yang laen aku cuba tuk memikul walopon dalam diri aku nih aku tahu bnyak kekurangan yang ada lam diri AKU......


sudah la cita sedih2 nih....nk berhappy lak....huhu...yang besnya elaun aku dah masuk .....perhhh....!!!!....mmg heven gila la.....seminggu kot berenjoiyan...sampai ke lumut la ...huhu....mkn besaq....hahaha.....rm3000 lebih gak la ade lam ekaun aku sekarang....tp kena optimis pada diri ye dam......xleh boros2 na.....5 bulan lagi kang kene posa kot...hahahaha........xpa2...aku kan jenis yang x boros....(hahahahah)............................



ha....nih aku baru balik latihan sketsa kat PIAH........mmg xde mood gila la harini.......mmg budak kelas aku susah bab2 sharp on time nih.....ye lah......datang2 plak ngn muka masam,......semua jenis ngn sentap punya......so aku amik pendekatan diam ja td....mmg mood lari gila la......damn......tp aku hope las latihan td cukup la tuk kami perfom mlm nih........hope Allah berkati n tlg kami....aku??....ha aku jadi pak heroin la mlm nih...."pak Mat".......aku hope owang x gelak lah mlm nih.....kena jadi owang perak lak....

k lah......xde idea dah nk taip apa......nk tenangkan emosi dulu.........huhuhu.....salam...

0 comments:

Post a Comment